Vragen over de declaratie-app

 

Ja dat kan. We adviseren je wel om toch de nieuwste versie te downloaden. In de nieuwe versie worden jouw verzekeringsgegevens gekoppeld aan de app en helpen we je een zo optimaal mogelijke foto te maken waardoor behandeling van de declaratie gemakkelijker en sneller verloopt.

  • Meteen naar de App Store
  • Meteen naar de Play Store
  •  

    Nee dit kan niet. De declaratie-app is alleen beschikbaar voor Android en IOS.

    Nee sommige smartphones hebben te weinig werkgeheugen om de foto’s optimaal te kunnen bewerken. Je krijgt dan de melding “Device is niet geschikt om de foto te kunnen bewerken. Helaas kan de declaratie-app niet worden gebruikt voor het indienen van de declaratie.”

    Dit kan alleen als je hoofdverzekerde bent.

    Ja je moet een DigiD hebben. Heb je geen DigiD? Dan kun je alleen schriftelijk declareren.

    Je kunt de toegangscode resetten. Houd er rekening mee dat je dan wel weer eenmalig moet inloggen met je DigiD.

    Ja dat kan. Declaraties die je hebt ingediend op een tabloid zie je alleen terug op die tabloid. Declaraties die je hebt ingediend via je smarthphone zie je alleen terug op die smartphone.

    Dit kan omdat je:

    • Geen klant bent bij Anderzorg
    • Nu nog geen klant bent maar wel in de toekomst.
    • Ex-klant bent van Anderzorg en dit langer dan drie jaar is geleden.

    Ja, dit kan in de nieuwste versie van de declaratie-app. In de declaratie-app kun je de status zien van een declaratie die je via de app hebt ingediend. De specificaties van de declaratie kun je terugvinden in Mijn Anderzorg. Gebruik je nog de oudere versie van de app? Dan is deze functionaliteit niet beschikbaar.

    Zie ook:

    Om de website van Anderzorg goed te laten werken en je de beste online ervaring te bieden gebruiken we cookies. Je geeft ons toestemming als je onze website verder bezoekt of op "ik ga akkoord" drukt. Je kunt desgewenst je voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Voor meer informatie, bekijk ons cookiebeleid.