Heb je een klacht?

We doen er alles aan om je zorgverzekering goed te regelen. Toch kan het zijn dat je ergens ontevreden over bent. Dan kun je online een klacht indienen. We nemen elke klacht serieus.

  1. Vul het klachtenformulier in en verstuur deze
  2. Gedaan? Kijk in je mail voor de ontvangstbevestiging met een referentienummer
  3. We doen ons best je klacht binnen 3 weken te behandelen

Online klachtenformulier

Wil je iemand machtigen voor je klacht?

  1. Download het 'Anderzorg toestemming klachtenformulier'.
  2. Print het formulier (tenzij je het digitaal invult en ondertekent).
  3. Vul het toestemmingsformulier in, onderteken en scan het.
  4. Voeg het als digitaal bestand toe aan je klachtenformulier.

Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Binnen 30 dagen geen reactie? Of ben je niet tevreden met onze reactie? Leg je klacht voor aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.

Feedback of een vraag?

Onze klantenservice helpt je graag.