Klachtenformulier

Gaat er wat fout in onze dienstverlening of ben je niet tevreden over onze service? Vertel het ons. Dan zoeken wij naar een oplossing.

Je krijgt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. We streven ernaar om de klacht binnen 3 weken af te handelen. Is meer tijd nodig dan laten we je dat weten. We nemen bij voorkeur telefonisch contact met je op.

Tip: Voorkom frustratie en accepteer eerst de cookies. Vul daarna het formulier in. Op die manier raken er geen gegevens verloren.

Let op: Wil je iemand anders machtigen? Vul dan eerst even het toestemmingsformulier onderaan de pagina in. Als je dit gelijk bij je klachtenformulier voegt, is dat alvast geregeld. 

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen. Heb je een vraag, kijk dan op onze contactpagina.





Voeg bestand toe

Wil je iemand machtigen voor je klacht?

1. Vul het toestemmingsformulier in en onderteken het.
2. Voeg het als bestand toe aan je klachtenformulier.