Klachtenformulier

Gaat er wat fout of ben je niet tevreden over Anderzorg? Vertel het ons. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Je krijgt direct een ontvangstbevestiging per mail met referentienummer. We proberen de klacht binnen 3 weken af te handelen. Is meer tijd nodig dan laten we je dat weten. We nemen bij voorkeur telefonisch contact met je op.

Tip: Voorkom frustratie en accepteer eerst de cookies. Vul daarna het formulier in. Op die manier raak je je gegevens niet kwijt. 

Let op: Wil je iemand anders machtigen? Vul dan eerst het toestemmingsformulier in. Als je dit gelijk bij je klachtenformulier voegt, is dat alvast geregeld. 

Vragen? Kijk op onze contactpagina.

Voor een goede afhandeling zijn de velden met een * verplicht om in te vullen.


Aanhef

Verzekerd bij Anderzorg?
Om je klacht af te handelen kan het handig/nodig zijn aanvullende informatie bij je zorgverlener op te vragen. Ga je hiermee akkoord?