Vragen

Vragen?

Bij Anderzorg kun je veel zelf regelen via Mijn Anderzorg. Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag. Stel je vraag bij voorkeur online.
Van 8:30 tot 17:00
Chat met onze medewerkers. Op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.

Heb je een korte vraag?

Start een chatgesprek


Heb je een complexere vraag?

Stuur ons dan een e-mail of bel ons.

Bij Anderzorg stel je bij voorkeur je vragen per e-mail. We proberen binnen drie werkdagen je vraag te beantwoorden.

Stuur ons een e-mail

Heb je vragen? Die mag je ook via facebook of twitter stellen. Ons webcare team staat voor je klaar!

Stel je vraag via Facebook

Stel je vraag via Twitter

Tip: Wil je snel antwoord op een vraag waarvoor we je polis moeten checken? Stel 'm op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Andere vragen kan je elke dag stellen tussen 09:00 en 22:30 uur, ook in weekenden en op feestdagen!

Nieuws

Het laatste nieuws verspreiden we altijd als eerste via social media. Word dus ook fan of follower en je bent altijd bij!

Anderzorg is maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur telefonisch bereikbaar. Bel met 0900 16 16 160. Je betaalt dan € 0,20 per gesprek. 

Wanneer kan ik het beste bellen?

De beste tijd om te bellen is tussen 8.30 - 10.00 uur en 15.30 - 17.00 uur. 

Waarom we een telefoontarief hanteren?

Omdat je veel online kan regelen in Mijn Anderzorg. Bovendien kun je gratis vragen stellen via chat of e-mail. Door deze online toepassingen houden we samen de premie laag.

Post kun je sturen naar het volgende adres. Faxen kan ook. Vermeld altijd duidelijk jouw gegevens als afzender.

Anderzorg
Postbus 1177
7500 BD Enschede
Fax: 050 526 5273

Besparen?

Stuur ons dan een e-mail


Zie ook:

Om de website van Anderzorg goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden gebruiken we cookies. Voor meer informatie, bekijk ons cookiebeleid.