Vragen

Vragen?

Bij Anderzorg kun je veel zelf regelen via Mijn Anderzorg. Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag. Stel je vraag bij voorkeur online.

Let op: valse mail van het Ministerie van Volksgezondheid in omloop

Er zijn op dit moment fraudeurs actief die jou wellicht benaderen via zogenaamde phishing mails. De fraudeurs vragen je om €100 over te maken om je zorgverzekering te behouden. Dit bericht is onjuist en niet afkomstig van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Reageer dus niet op dit bericht en klik niet op de links.

Aanmelden | Overstappen | Pakket wijzigen

  1. Ik woon in het buitenland. Hoe meld ik mij aan?
  2. Hoe schrijf ik mijn kind(eren) bij?
  3. Waarom hebben jullie premie geïncasseerd, terwijl ik mijn verzekering heb beëindigd?
  4. Mijn vorige zorgverzekeraar heeft premie geïncasseerd, terwijl ik ben overgestapt naar Anderzorg. Is mijn overstap goed geregeld?

Mijn Anderzorg

Zorgpas en zorgpolis

Vergoedingen

Betalingen

Van 8:30 tot 17:00

Heb je een korte vraag?

Start een chatgesprek

Je kunt nu ook appen met Anderzorg! Zo kunnen we je nóg sneller en gemakkelijker helpen met vragen over je verzekering bij Anderzorg.

Zo werkt het:

  • Sla ons WhatsApp-nummer 06-10955711 op in je telefoon. 
  • Heb je een vraag voor ons? Stel hem dan via WhatsApp. We zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur.

Let op: WhatsApp is niet bestemd voor het delen van privacygevoelige informatie, zoals bijvoorbeeld medische gegevens of polisbladen. Hebben we die gegevens wel nodig, dan zullen we je verwijzen naar de telefoon of e-mail.

Heb je vragen? Die mag je ook via Facebook of Twitter stellen. Ons webcare team staat voor je klaar!

Stel je vraag via Facebook

Stel je vraag via Twitter

Tip: Wil je snel antwoord op een vraag waarvoor we je polis moeten checken? Stel 'm op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Andere vragen kan je elke dag stellen tussen 09.00 en 22.30 uur, ook in weekenden en op feestdagen.

Nieuws

Het laatste nieuws verspreiden we altijd als eerste via social media. Word dus ook fan of follower en je bent altijd bij!

Bij Anderzorg stel je bij voorkeur je vragen per e-mail. We proberen binnen vijf werkdagen je vraag te beantwoorden.

Stuur ons een e-mail

Anderzorg is maandag tot en met vrijdag van 8.30 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Bel met 0900 16 16 160. Je betaalt € 0,20 per gesprek.

Wanneer kan ik het beste bellen?

De beste tijd om te bellen is tussen 8.30 - 10.00 uur en 15.30 - 17.00 uur.

Waarom we een telefoontarief hanteren?

Omdat je veel online kan regelen in Mijn Anderzorg. Bovendien kun je gratis vragen stellen via chat of e-mail. Door deze online toepassingen houden we samen de premie laag.

Post kun je sturen naar het volgende adres. Vermeld altijd duidelijk jouw gegevens als afzender.

Anderzorg
Postbus 1177
7500 BD Enschede

Besparen?

Stuur ons dan een e-mail

Zie ook:

Om de website van Anderzorg goed te laten werken en je de beste online ervaring te bieden gebruiken we cookies. Voor meer informatie, bekijk ons cookiebeleid.