Vragen

Vragen?

Bij Anderzorg kun je veel zelf regelen via Mijn Anderzorg. Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag. Stel je vraag bij voorkeur online.Houd gelijk je verzekerdennummer (of BSN) bij de hand, dan krijg je nog sneller antwoord op je vraag!

Aanmelden | Overstappen | Pakket wijzigen

  1. Ik woon in het buitenland. Hoe meld ik mij aan?
  2. Hoe schrijf ik mijn kind(eren) bij?
  3. Mijn vorige zorgverzekeraar heeft premie geïncasseerd, terwijl ik ben overgestapt naar Anderzorg. Is mijn overstap goed geregeld?

Mijn Anderzorg

Zorgpas en zorgpolis

Vergoedingen

Betalingen

Reizen

  1. Kan ik een reisverzekering bij Anderzorg afsluiten? 
  2. Hoe vraag ik een Europese Zorgkaart (EHIC) aan?

Je kunt nu ook appen met Anderzorg! Zo kunnen we je nóg sneller en gemakkelijker helpen met vragen over je verzekering bij Anderzorg.
 

Zo werkt het:

  • Sla ons WhatsApp-nummer 06-22103755 op in je telefoon.
  • Heb je een vraag voor ons? Stel hem dan via WhatsApp. We zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.30 en 19.00 uur.

Let op: WhatsApp is niet bestemd voor het delen van privacygevoelige informatie, zoals bijvoorbeeld medische gegevens of polisbladen. Hebben we die gegevens wel nodig, dan zullen we je verwijzen naar de telefoon.

 
Van 8:30 tot 19:00

Heb je een korte vraag?

Start een chatgesprek

Let op: De chat is niet bestemd voor het delen van privacygevoelige informatie, zoals bijvoorbeeld medische gegevens of polisbladen. Hebben we die gegevens wel nodig, dan zullen we je verwijzen naar de telefoon.

Heb je een vraag? Stel deze via Facebook of Twitter. We zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:30 uur en 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 13:00 uur.

 Stel je vraag via Facebook

 Stel je vraag via Twitter

Nieuws

Het laatste nieuws verspreiden we altijd als eerste via social media. Word dus ook fan of follower en je bent altijd bij!

Je kunt met Anderzorg bellen op:

  • maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 19.00 uur

Het nummer is 088 – 222 44 22. Je belt ons tegen lokaal tarief, plus de eventuele kosten voor mobiel bellen.

Wanneer kan ik het beste bellen?

De beste tijd om te bellen is tussen 8.30 - 10.00 uur en 15.30 - 17.00 uur.

Post kun je sturen naar het volgende adres. Vermeld altijd duidelijk jouw gegevens als afzender.

Anderzorg
Postbus 1177
7500 BD Enschede

Zie ook:

Om de website van Anderzorg goed te laten werken en je de beste online ervaring te bieden gebruiken we cookies. Je geeft ons toestemming als je onze website verder bezoekt of op "ik ga akkoord" drukt. Je kunt desgewenst je voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Voor meer informatie, bekijk ons cookiebeleid.