Vragen
Bij Anderzorg kun je veel zelf regelen via Mijn Anderzorg. Kom je er niet uit? Wij helpen je graag. Stel je vraag bij voorkeur online. Houd gelijk je verzekerdennummer (of BSN) bij de hand, dan krijg je nog sneller antwoord op je vraag!

Meest gestelde vragen op dit moment:

1. Wat krijg ik vergoed voor brillen of lenzen?
2. Wat krijg ik vergoed voor fysiotherapie?
3. Hoe kan ik een declaratie indienen?
4. Waar vind ik mijn uitkeringsspecificatie in Mijn Anderzorg?
5. Hoe vraag ik een betalingsregeling aan?

Mijn Anderzorg

  1. Hoe schrijf ik mijn kind(eren) bij?
  2. Wanneer kan ik inloggen in Mijn Anderzorg?
  3. Waarom krijg ik bericht dat ik anders moet inloggen in Mijn Anderzorg?

Zorgpas en zorgpolis

Vergoedingen

Betalingen

Reizen

  1. Kan ik een reisverzekering bij Anderzorg afsluiten? 
  2. Ik ga op vakantie of naar het buitenland, wat heb ik nodig?
  3. Hoe vraag ik een Europese Zorgkaart (EHIC) aan?

Je kunt nu ook appen met Anderzorg! Zo kunnen we je nóg gemakkelijker helpen met vragen over je verzekering bij Anderzorg.
Tip: check eerst de veelgestelde vragen, waarschijnlijk staat je antwoord daar ook tussen.

Zo werkt het:

  • Sla ons WhatsApp-nummer 06-10955711 op in je telefoon.
  • Heb je een vraag voor ons? Stel die dan via WhatsApp.
  • We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 19.00 uur.

Let op: WhatsApp is niet bestemd voor het delen van privacygevoelige informatie, zoals bijvoorbeeld medische gegevens of polisbladen. Hebben we die gegevens wel nodig, dan zullen we je verwijzen naar de telefoon.

 

Heb je een korte vraag?

Chat dan met ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 19.00 uur.

Tip: check eerst de veelgestelde vragen, waarschijnlijk staat het antwoord daar ook tussen.

Let op: De chat is niet bestemd voor het delen van privacygevoelige informatie, zoals bijvoorbeeld medische gegevens of polisbladen. Hebben we die gegevens wel nodig, dan zullen we je verwijzen naar de telefoon.

Heb je een vraag? Stel deze via Facebook of Twitter. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08.30 uur en 19.00 uur.
Tip: check eerst de veelgestelde vragen, waarschijnlijk staat het antwoord daar ook tussen. 

 Stel je vraag via Facebook Messenger 

 Stel je vraag via Twitter

Nieuws

Het laatste nieuws verspreiden we altijd als eerste via social media. Word dus ook fan of follower en je bent altijd bij!

Je kunt met Anderzorg bellen op:

  • Maandag t/m vrijdag 8.30 tot 19.00 uur.
  • Het nummer is 088 – 222 44 22. 
  • Je belt ons tegen lokaal tarief, plus de eventuele kosten voor mobiel bellen.

Wanneer kan ik het beste bellen?

De beste tijd om te bellen is tussen 8.30 - 10.00 uur en 15.30 - 17.00 uur.

Onze Zorgadviseur geeft het antwoord bij vragen over wachtlijstbemiddeling, het vinden van een goede huisarts, tandarts, fysiotherapeut, advies bij herstel van een sportblessures en noem maar op.

  • Maandag t/m vrijdag 8.30 tot 19.00 uur.
  • Het nummer is 088 - 222 42 42.
  • Je belt ons tegen lokaal tarief, plus de eventuele kosten voor mobiel bellen.
  • Of: stuur ons een e-mail met je vraag.

Lees meer over de Zorgadviseur

Post kun je sturen naar het volgende adres. Vermeld altijd duidelijk jouw gegevens als afzender.

Anderzorg
Postbus 1177
7500 BD Enschede

Op de website van Anderzorg worden cookies gebruikt. Dit doen we om het gebruik van de website te vergemakkelijken en om onze website te verbeteren op basis van analyses. We gebruiken ook cookies om je relevante persoonsgerichte inhoud te kunnen laten zien en voor social media toepassingen. Ga je akkoord? Dan geef je Anderzorg toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies. Je kan desgewenst je voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Meer informatie vind je in onze cookiepolicy.